.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر ابها را تحقیر کند. سِن برای رونالدو تنها یک عدد است
تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه ۸ بر صفر ابها را تحقیر کند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
دو نوجوان ایرانی توانستند در بیست و هفتمین مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی موفقیت کسب کنند. نوجوانان ایرانی برگزیده مسابقه هنری کره جنوبی شدند
دو نوجوان ایرانی توانستند در بیست و هفتمین مسابقه هنری کارت پستال شینهان کره جنوبی موفقیت کسب کنند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گلستان از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی  خود، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت، تقدیر شد. بانوی گرگانی علاوه بر بخشش طلب ۳ میلیاردی خود، پرداخت وام بدهکارش را هم عهده دار شد
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گلستان از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی خود، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت، تقدیر شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران  گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد. اسفندیاری : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال به سایر بیمه‌های دولتی را دارد/ همه خدمات درمانی بیمه سلامت مشمول بیمه شدگان این صندوق نیز می‌شود
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
استاد اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مردان پس از ۵۰ سالگی، هر سال یک بار آزمایش PSA انجام بدهند. توصیه به مردان بالای ۵۰ سال: آزمایش پروستات بدهید
استاد اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مردان پس از ۵۰ سالگی، هر سال یک بار آزمایش PSA انجام بدهند.(ادامه)
 باشگاه خبرنگاران:  منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود. سرانجام زنی که «مسئول عملیات ترور» سپهبد صیاد شیرازی بود + عکس‌
باشگاه خبرنگاران: منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.(ادامه)
بر مبنای زندگی و مبارزات محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی ساخته می‌شود.
محمدعلی کلی ستاره یک سریال می‌شود
بر مبنای زندگی و مبارزات محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی ساخته می‌شود. (ادامه)
پدر شهیدان دفاع مقدس محمود و مرتضی جمشیدی باندری از اهالی شهر مرزن آباد چالوس امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پدر شهیدان جمشیدی آسمانی شد
پدر شهیدان دفاع مقدس محمود و مرتضی جمشیدی باندری از اهالی شهر مرزن آباد چالوس امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت. در سن ۳۵ سالگی؛ وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت.(ادامه)
روایت جوان‌ترین شهید مدافع حرم/ از شیرینی اول نامزدی تا موشک تاو آمریکایی!
همان روزهای اول نامزدی، دفاع از حرم را به ماندن ترجیح داد و راهی سوریه شد. چند ماه طول نکشید تا خبر دادند که این جوان رعنای دهه هفتادی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم شده است؛ همان که لقب «جوان مؤمن انقلابی» را برای همیشه از آن خود کرد!(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
قدردانی نساجی از دولت سیزدهم برای نوسازی ورزشگاه شهید وطنی
باشگاه نساجی مازندران برای قدردانی از تلاش انجام شده توسط مسئولان استانی و ملی بابت تلاش و عزم و اعتباراتی که به منظور نوسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی به کار گرفته شد با انتشار پیامی از مسئولان دولت سیزدهم قدردانی کرد.(ادامه)
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند. آشنایی با مهمترین وقایع ماه صفر
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.(ادامه)
واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم گیری وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند.
اردشیر زاهدی، داماد شاه درگذشت
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند. (ادامه)
مادر شهیدان میرابراهیمی آسمانی شد
حاجیه خانم طاهره اکبریان مادر شهیدان والامقام سیدجواد و سیدصادق میرابراهیمی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه ساری گفت: مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل‌های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست. کسی پاسخگوی قاچاق چوب در جنگل‌های هیرکانی نیست
شمال نیوز : امام جمعه ساری گفت: مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل‌های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد. جمهوری اسلامی مهمترین ابتکار امام(ره) بود/ حضور مردم گره گشای همه مشکلات است/ ناکارآمدی را باید با انتخاب خوب جبران کرد/ به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد، جبران شود(خبر)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد.(ادامه)

به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد. «ملک‌زاده» معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت استعفا کرد
به دنبال صحبت ها و انتقادات اخیر وزیر بهداشت نسبت به وضعیت تحقیقات سلامت، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
دکتر حبیب ذاکریان فرزند شهید والامقام سلیمان ذاکریان سحرگاه امروز چهارشنبه ۳۰ مهر بر اثر بیماری کرونا در سن ۴۹ سالگی در راه سلامت و خدمت به مردم به شهادت رسید و به پدر شهیدش پیوست.
پزشک بابلی مدافع سلامت به پدر شهیدش پیوست
دکتر حبیب ذاکریان فرزند شهید والامقام سلیمان ذاکریان سحرگاه امروز چهارشنبه ۳۰ مهر بر اثر بیماری کرونا در سن ۴۹ سالگی در راه سلامت و خدمت به مردم به شهادت رسید و به پدر شهیدش پیوست. (ادامه)
تازه‌ترین عوارض کرونا/ مردان بیشتر مراقب سلامت خود باشند
رئیس انجمن اورولوژی ایران گفت: ویروس کرونا علاوه بر اینکه ریه و گوارش را تحت تاثیر قرار می‌دهد به دستگاه ادراری نیز نفوذ کرده و نارسایی کلیه بوجود می‌آورد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.